Long Run Lotion Lelaki Tahan Lama

longrun lotion

Pihak Doreko , pengeluar produk hebat untuk lelaki yang menjadi sebutan ramai iaitu HardRun, kini memperkenal keluaran terbaru 2018! LongRun Lotion..

Dalam tiub kecil yang mudah dibawa ke mana sahaja, losyen ini sangat berkesan pada suami yang ingin tahan lama beraksi, agar puas ke tahap maksima bersama isteri tercapai!


Kandungan Long Run

Losyen hebat ini mengandungi 100% bahan semulajadi, selamat digunakan kerana mendapat lulus KKM NOT181103580K. Antara herba tersebut:

Gambir Sarawak. Minyak Belacak. Butea Superba. Tribulus Extract. Virgin Oil. Rosemary Oil. Jojoba Oil. Minyak Zaitun.



Cara Guna Long Run Lotion

Walaupun hanya 5ml, tapi Longrun ini ibarat kecil-kecil cili padi.. sebab perlu guna sedikit sahaja untuk dapatkan kesan padu dan power!

1. Picit 2 titik losyen ke hujung jari.

2. Sapu seluruh kawasan.

3. Biarkan selama 30 - 45 minit.

4. Bilas dengan air paip.

5. Bersedia untuk beraksi.



Poslaju Percuma untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan dibungkus dengan sampul prabayar 'bubble wrapper'. Barang anda pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, KLIA, Sepang, Kota Warisan, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Kampung LBJ, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Lenggeng, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting.